Thursday, October 21, 2010

20.10.2010 Catat sejarah

Posted by Ash at 11:20 AM

Hari ini dalam sejarah...aku dan hawa terlantar dekat rumah...ni semua gara-gara semalam...lepas je balik dari klinik ktorg singgah di nadyla..hawa dh terlewat makan..dia dh kena medu(gastrik bahasa doc)...lepas makan terus ktorg balik..smpai je kat parking...hawa xleh nk jalan..terus terkulai..kelam kabut ktorg dibuatnya..ktorg cube buat mcm biase...urut mana-mana part yg leh legakan dia..tapi adk syu dh warning siap2 kat aku..jangan sentuh hawa..nti aku yg xleh nk jalan..tapi aku degil jugak..kesian tgk dia..aku urutlah kaki dia...xsmpai 15 minit..dada aku dh sesak...kaki n tangan dah sejuk...xtahu dh nk wat ape..nk berdiri pun xlarat dh...terus aku terduduk kat tepi kereta...dh xterlarat...nafas pun dh tercungat2...dalam 2 jam ktorg terpaksa duk kat situ...tgu sampai hawa sedar..dalam 12.30 am..br lah ktorg naik..dalam keadaan terhuyung hayang..kami gagahkan jugak bawak hawa naik...smpai je atas umah..aku dh xleh nk jalan..nasib smpai jugak dalam bilik..terus baring..dada sakit sangat..nk nangis pun ade...satu tubuh aku sakit...napelah berat sangat sakit kali ini...smpai malam tu aku xleh lena..asyik terjaga je..smpai ke subuh...subuh tu buat hal lg..lg teruk..xleh nk bangun..macam lumpuh setengah badan...aku amik keputusan untuk mc je..kami pun tido sampai 9 lebih..smpai tengahari..br pg klinik..ubat yg hawa dapat sama ngan ubat yg aku dapat semalam..aduh ubat tu mcm xder kesan sgt..nasib jumpe ubat yg mase hawa masuk HKL dulu...makan ubat tu..terus tido..smpai asar..bangun asar tu dh okes sikit..dh leh gelak2..lepas ni aku xmo dh urut org..nk jaga makan...xnk dh rase sakit macam ni...serik dh aku...hehehe...malam ni sakit telinga dengar adk syu beletir...apepun dengar je ar...demi kebaikan bersama...lepas ni xleh degil2..masuk waktu makan...kena makan...

0 comments on "20.10.2010 Catat sejarah"

Post a Comment

Thursday, October 21, 2010

20.10.2010 Catat sejarah

Hari ini dalam sejarah...aku dan hawa terlantar dekat rumah...ni semua gara-gara semalam...lepas je balik dari klinik ktorg singgah di nadyla..hawa dh terlewat makan..dia dh kena medu(gastrik bahasa doc)...lepas makan terus ktorg balik..smpai je kat parking...hawa xleh nk jalan..terus terkulai..kelam kabut ktorg dibuatnya..ktorg cube buat mcm biase...urut mana-mana part yg leh legakan dia..tapi adk syu dh warning siap2 kat aku..jangan sentuh hawa..nti aku yg xleh nk jalan..tapi aku degil jugak..kesian tgk dia..aku urutlah kaki dia...xsmpai 15 minit..dada aku dh sesak...kaki n tangan dah sejuk...xtahu dh nk wat ape..nk berdiri pun xlarat dh...terus aku terduduk kat tepi kereta...dh xterlarat...nafas pun dh tercungat2...dalam 2 jam ktorg terpaksa duk kat situ...tgu sampai hawa sedar..dalam 12.30 am..br lah ktorg naik..dalam keadaan terhuyung hayang..kami gagahkan jugak bawak hawa naik...smpai je atas umah..aku dh xleh nk jalan..nasib smpai jugak dalam bilik..terus baring..dada sakit sangat..nk nangis pun ade...satu tubuh aku sakit...napelah berat sangat sakit kali ini...smpai malam tu aku xleh lena..asyik terjaga je..smpai ke subuh...subuh tu buat hal lg..lg teruk..xleh nk bangun..macam lumpuh setengah badan...aku amik keputusan untuk mc je..kami pun tido sampai 9 lebih..smpai tengahari..br pg klinik..ubat yg hawa dapat sama ngan ubat yg aku dapat semalam..aduh ubat tu mcm xder kesan sgt..nasib jumpe ubat yg mase hawa masuk HKL dulu...makan ubat tu..terus tido..smpai asar..bangun asar tu dh okes sikit..dh leh gelak2..lepas ni aku xmo dh urut org..nk jaga makan...xnk dh rase sakit macam ni...serik dh aku...hehehe...malam ni sakit telinga dengar adk syu beletir...apepun dengar je ar...demi kebaikan bersama...lepas ni xleh degil2..masuk waktu makan...kena makan...

No comments:

Post a Comment

 

Erti Perjalanan Hidup Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal