Friday, November 26, 2010

Cadburry Pengubat Demam Ku....

Posted by Ash at 10:21 AM
Selasa tu aku mc..sb mlm tu aku demam..doc bg mc..konon suruh rest ar..padahal xder ye..aku xleh tido pun..duk tgk tv jer..bosan pun ade...ptg tu..aku dapat Call dr si DIA...dh ade depan umah..nk bg cadburry kat org demam...hahaha..suke yer mase tu...xtau nk letak muka kat mana mase tu..blushing gile mase amik cadburry tu..hehehe....dlm hati Allah je tahu..happy yer aku....thank sgt2..wat org happy...hihihi..cadburry ni mmg sengaja aku mintak..konon wat ubat..xsangka lak DIA bg betul2..hehe..tp siap kena wat perjanjian tu..tp xpe asal dpt cadburry aku sanggup je..hehehe..dik syu n hawa siap main2 ag..cakap tu ubat paling mujarab..hampeh tul ar..tp mungkin jugak kot..hahaha...
p/s - lain kali leh wat ag kan...lalalalala....
Ratu Syahadah...26/11/2010...11.36am..jumaat...

0 comments on "Cadburry Pengubat Demam Ku...."

Post a Comment

Friday, November 26, 2010

Cadburry Pengubat Demam Ku....

Selasa tu aku mc..sb mlm tu aku demam..doc bg mc..konon suruh rest ar..padahal xder ye..aku xleh tido pun..duk tgk tv jer..bosan pun ade...ptg tu..aku dapat Call dr si DIA...dh ade depan umah..nk bg cadburry kat org demam...hahaha..suke yer mase tu...xtau nk letak muka kat mana mase tu..blushing gile mase amik cadburry tu..hehehe....dlm hati Allah je tahu..happy yer aku....thank sgt2..wat org happy...hihihi..cadburry ni mmg sengaja aku mintak..konon wat ubat..xsangka lak DIA bg betul2..hehe..tp siap kena wat perjanjian tu..tp xpe asal dpt cadburry aku sanggup je..hehehe..dik syu n hawa siap main2 ag..cakap tu ubat paling mujarab..hampeh tul ar..tp mungkin jugak kot..hahaha...
p/s - lain kali leh wat ag kan...lalalalala....
Ratu Syahadah...26/11/2010...11.36am..jumaat...

No comments:

Post a Comment

 

Erti Perjalanan Hidup Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal