Monday, December 20, 2010

Inilah Makna Bahagia...

Posted by Ash at 11:05 AM
Alhamdulilah aku bahagia sekarang..dh banyak dugaan Allah bg pada diri ini..aku bersyukur padamu ya Allah..engkau bagi aku kecapi bahagia ini...aku harap biar lah bahagia ini smpai ke akhir hayatku..dan biarlah smpai ke syurga...aku percaya pada janji Allah..setiap yg dia bg tu pasti ade hikmahnya..diri ini amat kekurangan..dan aku sentiasa berusaha untuk mengubah jadi baik..dan kalau boleh lagi baik dr sekarang..biar di katekan kolot atau ketinggalan..asal aku bahagia ngan cara aku skg..
p/s = "Ketahuilah dengan mengingati Allah, hati akan menjadi tenang."
Ratu Syahadah - 20/12/2010...

0 comments on "Inilah Makna Bahagia..."

Post a Comment

Monday, December 20, 2010

Inilah Makna Bahagia...

Alhamdulilah aku bahagia sekarang..dh banyak dugaan Allah bg pada diri ini..aku bersyukur padamu ya Allah..engkau bagi aku kecapi bahagia ini...aku harap biar lah bahagia ini smpai ke akhir hayatku..dan biarlah smpai ke syurga...aku percaya pada janji Allah..setiap yg dia bg tu pasti ade hikmahnya..diri ini amat kekurangan..dan aku sentiasa berusaha untuk mengubah jadi baik..dan kalau boleh lagi baik dr sekarang..biar di katekan kolot atau ketinggalan..asal aku bahagia ngan cara aku skg..
p/s = "Ketahuilah dengan mengingati Allah, hati akan menjadi tenang."
Ratu Syahadah - 20/12/2010...

No comments:

Post a Comment

 

Erti Perjalanan Hidup Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal