Monday, March 07, 2011

Mr Bob Dari En Kekasih.....

Posted by Ash at 4:49 PM
Hujung minggu baru ni aku kuar ngan en kekasih pergi cari kemeja n kain pasang...kira ktorg g shopping ar kat sogo...mak ai..kalah aku..en kekasih shopping..smpai 4 helai baju aritu dia rembat...hehehe....dh lah susah nk cari kemeja dia...byk yg ade kat sogo saiz besar2...dia bkn main ag nk saiz kecik..S tu...ah xkira kena pakai M..br smart sikit...hehehe...ikut suka aku je kan...tp xpe dia ikut je..janji dia selesa..


Mase kitorg on the way cari kain pasang tu..ktorg lalu ar kat pasar malam jalan TAR tu...pastu en kekasih tertengok ade gerai org jual teddy bear...pastu dia taye nk x spangebob...hehehe....mau xnk..dh lame aku mintak ngan dia..br aritu ktorg jumpe..hehehe...suka sgt2 sb dpt bantal bucut baru..skg miki dh ade kawan baru...aku bg name dia mr bob...sesuai sungguh mr bob ngan en kekasih...sb 22 suka  senyum..hahahaha...nk tgk mcm mn mr bob tgk kat bawah ni...hahahaha...cume hidung je lain..

hahaha...sama kan...kihkihkih..pandai en kekasih pilihkan..mr bob hidung panjang..mcm pinokio je..hehehe...skg miki n anak2 adk syu dh ade kawan baru..comey je mr bob ni..skg kena belajor peluk mr bob lak..tp xterbiase ag ar..mlm first cian dia kena campok tepi sb dh biase peluk miki...bgtau kat en kekasih..dia kate campak bob dia er..sori ye..xsedor pun mase tu...ape pun aku suka sgt..


p/s: buat en kekasih...thanks tau  bg mr bob kat i..leh jd wakil kn...wakil en kekasih..kalu nk marah en kekasih..leh tumbuk2 mr bob tu..hahaha..lepas geram kat mr bob..cian ar plak kat bob..ish2 xpatutkan..hahahaha






0 comments on "Mr Bob Dari En Kekasih....."

Post a Comment

Monday, March 07, 2011

Mr Bob Dari En Kekasih.....

Hujung minggu baru ni aku kuar ngan en kekasih pergi cari kemeja n kain pasang...kira ktorg g shopping ar kat sogo...mak ai..kalah aku..en kekasih shopping..smpai 4 helai baju aritu dia rembat...hehehe....dh lah susah nk cari kemeja dia...byk yg ade kat sogo saiz besar2...dia bkn main ag nk saiz kecik..S tu...ah xkira kena pakai M..br smart sikit...hehehe...ikut suka aku je kan...tp xpe dia ikut je..janji dia selesa..


Mase kitorg on the way cari kain pasang tu..ktorg lalu ar kat pasar malam jalan TAR tu...pastu en kekasih tertengok ade gerai org jual teddy bear...pastu dia taye nk x spangebob...hehehe....mau xnk..dh lame aku mintak ngan dia..br aritu ktorg jumpe..hehehe...suka sgt2 sb dpt bantal bucut baru..skg miki dh ade kawan baru...aku bg name dia mr bob...sesuai sungguh mr bob ngan en kekasih...sb 22 suka  senyum..hahahaha...nk tgk mcm mn mr bob tgk kat bawah ni...hahahaha...cume hidung je lain..

hahaha...sama kan...kihkihkih..pandai en kekasih pilihkan..mr bob hidung panjang..mcm pinokio je..hehehe...skg miki n anak2 adk syu dh ade kawan baru..comey je mr bob ni..skg kena belajor peluk mr bob lak..tp xterbiase ag ar..mlm first cian dia kena campok tepi sb dh biase peluk miki...bgtau kat en kekasih..dia kate campak bob dia er..sori ye..xsedor pun mase tu...ape pun aku suka sgt..


p/s: buat en kekasih...thanks tau  bg mr bob kat i..leh jd wakil kn...wakil en kekasih..kalu nk marah en kekasih..leh tumbuk2 mr bob tu..hahaha..lepas geram kat mr bob..cian ar plak kat bob..ish2 xpatutkan..hahahaha






No comments:

Post a Comment

 

Erti Perjalanan Hidup Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal