Monday, March 07, 2011

Opis Baru.... Environment Baru....

Posted by Ash at 10:12 AM
1 mac 2011..alhamdulilah akhirnya aku dapat jugak keje baru as account executive di visikurnia consuladated sdn bhd....walaupun opis xder ramai staff lagi..tp aku xbosan keje kat sini..first day dh ade devivery report yg perlu di settle kn...then first time aku kena prepare cek..lawak pun ade...sb cek mula2 yg aku buat tu tersalah ejaan...aduh xpasal2 cek tu kena cancel...hahahaha....tp seronok environment kat sini..xramai org..n keje pun xbyk ag..sb bisness br bulan 2 start..jd duit masuk masih kurang..then nk byr ape2..kena tgu payment masuk dulu...nti payment dh masuk mesti aku dh start bz...hehehehe......

p/s: yg paling best sb xyah duk ngadat IT dh..walaupun akaun agak pening tp aku happy... ;)

0 comments on "Opis Baru.... Environment Baru...."

Post a Comment

Monday, March 07, 2011

Opis Baru.... Environment Baru....

1 mac 2011..alhamdulilah akhirnya aku dapat jugak keje baru as account executive di visikurnia consuladated sdn bhd....walaupun opis xder ramai staff lagi..tp aku xbosan keje kat sini..first day dh ade devivery report yg perlu di settle kn...then first time aku kena prepare cek..lawak pun ade...sb cek mula2 yg aku buat tu tersalah ejaan...aduh xpasal2 cek tu kena cancel...hahahaha....tp seronok environment kat sini..xramai org..n keje pun xbyk ag..sb bisness br bulan 2 start..jd duit masuk masih kurang..then nk byr ape2..kena tgu payment masuk dulu...nti payment dh masuk mesti aku dh start bz...hehehehe......

p/s: yg paling best sb xyah duk ngadat IT dh..walaupun akaun agak pening tp aku happy... ;)

No comments:

Post a Comment

 

Erti Perjalanan Hidup Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal